Zamknij
Logowanie
Logowanie
Nowy klient?
Zapomniałeś hasła?

Volvo V90 D5 235Hp 2016-2018

Wrażenia po testach :

It feels that Volvo designed an entirely new suspension. Both the front end and rear end is completely new. Gone are the old Ford-based suspension in cast iron and mild steel which was also sensitive to torque. The new front axle is constructed with double-wishbone aluminum subdued real coilovers. Behind sits a fiberglass spring crosswise (like the Chevrolet Corvette). Especially the four-wheel drive version feels really nice to drive, out of corners and roundabouts feels almost like driving a rear wheel drive car, as it sits on the rear wheels and accelerates. With this powerful increase in power, the car gets the performance that it deserves!

  • Moc
  • FAQ
  • JAK SAMEMU WYKONAĆ TUNING?

Moc

Oryginał

239

BSR

290

+ 51 HP

Moment

Oryginał

493

BSR

530

+ 37 NM

Wykres mocy
Przyspieszenie
Interwał
Bieg
Oryginał
BSR
%
80-120km/h
4
5s
4.25s
15%
80-140km/h
5
9s
8.09s
10%
100-150km/h
5
8.5s
7.5s
12%

Średni przyrost mocy 1600-4600rpm: 24.2Hp 12.3%

Dla wsztskich wariantów napędu
(np. 2WD, 4WD, man, aut etc)

Dla aut z silnikiem D 4204 T23

Do zdekodowania ECM wymagane jest wykorzystaniem jednostki VCL.
Po zdekodowaniu będziesz mógł tuningować swój samochód za pomocą PPC 3 przez gniazdo OBD.
UWAGA! Niektóre modele 2018 wymagają jednostki VCL dla każdego programowania zamiast OBD.

Możesz także odwiedzić jednego z naszych dealerów w celu dekodowania.

Kup

Wybierz alternatywne PPC:

PPC3

1.048,- PLN

Wypożycz PPC

0,- PLN Odeślij

Zmień samochód

Zmiana auta

Jeżeli posiadasz już moduł PPC

Ten samochód musi zostać zdekodowany. Wybierz opcję poniżej:

VCL decoder

Jak to jest zrobione

VCL dealer

Jak to jest zrobione

Zawartość zestawu:

BSR Performance Software BSR Performance Software
BSR Badge BSR Badge
Zamknij
Zamknij